4 مورد از مزیت های وردپرس که باعث می‌شود ما از آن استفاده کنیم

مزیت های وردپرس

وردپرس یکی از بهترین CMS های دنیا است. این مطلب چیزی است که از هیچکدام از کاربران پنهان نیست. شما اگر صاحب یک سایت هستید قطعا از مزیت های وردپرس مطلع هستید. در این مقاله قصد داریم تا مزیت های وردپرس را بررسی کنیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

وردپرس چیست؟

شما اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و وبسایت دارید، قطعا با CMS ها آشنا هستید. وقتی سایت شما طراحی می‌شود، قطعا باید به شما دسترسی داده شود تا شما بتوانید اطلاعاتی که نیاز دارید را در سایت بارگذاری کنید. حالا این اطلاعات می‌تواند شامل محصولات، بخش درباره ما و کلی اطلاعات دیگر باشد.

CMS میاد کد هارو برای شما یوزر فرندلی می‌کند. حالا این یعنی چی؟ به طور مثال وردپرس یک صفحه خیلی خوب به شما می‌دهد تا شما رمز و یوزرنیم خود را وارد کنید تا وارد آن شوید. بعد با افزونه وردپرس که برای شما گذاشته است شما تمام اطلاعات را وارد می‌کنید. CMS کار شما را خیلی ساده تر می‌کند و باعث می‌شود شما با کد ها، کاری نداشته باشید.

خیلی از شرکت ها تصمیم گرفتند تا CMS تولید و در بازار عرضه کنند. شرکت های خارجی و قدرتمندی اینکار را کردند تا با وردپرس رقابت کنند. اما ما در ایران زندگی می‌کنیم و وردپرس محبوب ترین CMS است. در قسمت های بعدی مقاله قطعا دلیل مزیت های وردپرس را به شما اعلام می‌کنیم.

مزیت های وردپرس

طبق آمار ثابت شده در کشورر ایران، 90 درصد وبسایت ها از CMS وردپرس استفاده می‌کنند. این آمار در کشور های خارجی به 70 درصد کاهش پیدا می‌کند. ولی باز هم بیش از 50 درصد کاربران جهان دارند از این CMS استفاده می‌کنند که نشان از قدرت آن است.

وردپرس در ایران رایگان است!!

وقتی اسم رایگان به گوش ما میخورد، دوست داریم ببینیم اوتن شرکت به صورت رایگان چه خدماتی به ما ارائه می‌دهد. خب وردپرس یکی از قدرتمند ترین CMS های جهان است و در ایران کرک هایی انجام شده است که می‌توانید از آن به صورت رایگان در وبسایت خود استفاده کنید. وقتی یک CMS قدرتمند را می‌توانید به صورت رایگان روی سایت خود داشته باشید، چه گزینه ای از این بهتر می‌تواند باشد؟؟

افزونه وردپرس

وردپرس افزونه های خیلی زیادی دارد. این افزونه ها توسط کاربران آن طبق خواسته هایی که داشتند نوشته شد. به طور مثال افزونه یوآست سئو یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که به شما کمک می‌کند تا مقاله هایی که می‌نویسید سئو شده باشد. این افزونه ها با قیمت پایین و بعضی از افزونه ها به صورت رایگان به شما ارائه می‌شود. پس استفاده از این افزونه ها به شما خیلی کمک می‌کند. اگر 1 درصد افزونه مورد نظر شما پیدا نشود، می‌توانید با یک برنامه نویس همکاری کنید تا این افزونه را برای شما بنویسد. افزونه های وردپرس شما را یک قدم در سئو وبسایت جلو میندازد.

پنل کاربری آسان

اگر دنبال این هستید که یک پنل کاربری ساده برای وبسایت خود داشته باشید، بدون شک وردپرس بهترین گزینه است. شما با نصب وردپرس بارگذاری محصول، بخش مقالات و کلی بخش دیگر را برای خود به ساده ترین شکل ممکن انجام می‌دهید. تمام بخش ها در وردپرس خیلی ساده است و حتی افرادی که تجربه کاری کمی دارند می‌توانند در زمان کم کار با آن را یاد بگیرند.

طراحی خاص

بیش از 1000 تا تم برای وردپرس است. شما هر کدام از تم ها را بخواهید می‌توانید آن را نصب کنید تا شکل وردپرس شما با باقی وردپرس ها یکی نباشد. این را دقت کنید که وردپرس بخش داخلی سایت شما است و اگر ظاهر فقط و فقط برای خودتان مهم است می‌توانید اینکار را انجام دهید.

سخن نهایی

اگر این مقاله را کامل خوانده باشید، باید با مزیت های وردپرس آشنا شده باشید. حالا در مقاله های بعدی وردپرس را با باقی CMS ها مقایسه می‌کنیم تا از تصمیم خود مطمئن شوید. خیلی از شرکت های ایرانی برای کاربران ود CMS طرای کردند که می‌تواند شما را ترغیب کند تا از آن ها استفاده کنید. در نهایت به صورت کلی انتخاب با شما است که در سایت شما با چه CMS ای به شما خدمات بدهند؛ پس بهترین تصمیم را بگیرید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010