خرید هاست برای وردپرس

خرید هاست برای وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین cms های موجود در جهان است. محبوبیت این cms در ایران بیشتر هم هست و 90 درصد سایت های ایرانی از این cms استفاده می‌کنند. حالا استفاده از هاست و چه مدل هاست، مهم ترین نکته برای این وبسایت ها هست تا علاوه بر امنیت، سرعت بالایی نیز داشته باشد. در این مقاله سعی داریم به شما عزیزان کمک کنیم تا بهترین هاست برای وبسایت وردپرسی خود را تهیه کنید. حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

خرید هاست برای وردپرس

برای خرید هاست وردپرس باید دقت کنید cms شما دارای حجم است و با توجه به حجم خود وردپرس هاست تهیه فرمایید. برای مثال اگر وردپرس 300 مگابایت فضا نیاز دارد حتما این فضا را به فضای مورد نیاز خود اضافه کنید.

اما مساله بسیار مهم زبان برنامه نویسی وردپرس است که از زبان php استفاده شده است. برای این cms به شما پیشنهاد میکنیم تا از هاست های لینوکسی استفاده کنید به دلایل زیر :

  • وردپرس نیازی به هاست ویندوزی ندارد و روی هاست های لینوکسی اجرا بهتری را تجربه میکنید.
  • هاست های ویندوزی اصولا گران تر از هاست های لینوکسی هستند و شما نیازی به هزینه بیشتر برای خرید هاست ویندوزی ندارید.

برای محیط کاربری هاست نیز ما به شما پیشنهاد میکنیم که از محیط cpanel استفاده کنید چرا که کاربری بسیاری آسانی برای شما دارد و میتوانید به راحتی در هاست خود تغییرات ایجاد کنید و از استفاده از این محیط کاربری لذت ببرید.

تفاوت هاست و سرور مجازی؟ کدام بهتر است؟

البته به صورت کلی خرید هاست اولین و آخرین گزینه نیست. شما اگر روی سرعت وبسایت بسیار برایتان مهم است میتوانید از سرور های مجازی استفاده کنید. چون هاست یک فضای اشتراکی از سرور های مجازیست ، برای مثال روی یک سرور مجازی 50 هاست وجود دارد که هر کدام برای یک سایت استفاده میشود. این موضوع هزینه شمارا به شدت افزایش میدهد و در سایت های عادی پیشنهاد نمیشود. اما اکثر سایت های بزرگ در دنیا از سرور مجازی استفاده میکنند.

ولی اصولا کسانی از سرور مجازی استفاده میکنند که دارای cms مخصوص به خود هستند و برای استفاده از وردپرس استفاده از سرور مجازی را پیشنهاد نمیکنیم.

همچنین برای استفاده از وردپرس شما باید در کمک کرد حجم فایل های خود به شدت دقت فرمایید. عکسی که برای شما 10 مگابایت نشان داده میوشد میتواند با 100 کیلوبایت حجم هم همان کیفیت را ارائه دهد. اما برای این کار باید از سایت های کم کردن حجم فایل ها استفاده کنید تا سرعت وبسایت شما به مشکل نخورد. برای این کار کافیست در گوگل سرچ کنید optimize image تا به بسیاری از این سایت ها به شکل رایگان دستسی داشته باشید.

جمع بندی

به صورت کلی شما برای وبسایت وردپرسی خود نیاز به یک هاست لینوکسی مطمئن دارید. شرکت پارس آپتایم این هاست را به شما عزیزان ارائه میدهد که شامل خدمات ارتقا هاست و بک آپ گیری نیز میباشد. با خرید هاست وردپرسی از پارس آپتایم خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید و بلافاصله بعد از پرداخت هاست حود را تحویل بگیرید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010