راهنمای خرید هاست وردپرس برای سیستم عامل های مختلف

راهنمای خرید هاست وردپرس

هاستینگ و سرور مجازی، اولین لازمه یک وبسایت معتبر است. شما باید بتوانید تمام اطلاعات یک سایت که شامل کد های آن سایت، اطلاعات محصولات و کاربران است را در جای ذخیره سازی کنید. سرور مجازی و هاست دو منبعی هستند که شما می‌توانید اطلاعات خود را درون آن ذخیره کنید. ولی شما بسته به سایتی که دارید باید بهترین هاست را برای وبسایت خود انتخاب کنید. اینکار کار ساده ای نیست. ما در این مقاله قصد دارید راهنمای خرید هاست وردپرس شما باشیم و شما را با تمام هاست ها آشنا کنیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

هاست چیست و راهنمای خرید هاست

همانطور که گفتیم هاست یک فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما تمام اطلاعات وبسایت خودتان را درون آن ذخیره سازی کنید. وقتی یک کاربر وارد سایت می‌شود، ظاهر و محصولات سایت شما را مشاهده می‌کند؛ این اطلاعات درون هاست ذخیره شدند و وقتی کاربر وارد می‌شود به آن ها نمایش می‌دهد. سرور مجازی خدمات بیشتری به شما می‌دهند اما ما در این مقاله قصد داریم فقط به هاست اشاره کنیم.

مقاله پیشنهادی: پنل مدیریتی سرور مجازی چیست؟

حالا سوال اصلی که برای ما بوجود میاد، این است که بهترین هاست کدام است؟ اگر شما هیچگونه اطلاعاتی ندارید بهتره این قسمت از مقاله را بخوانید تا بهترین هاست را خریداری کنید.

راهنمای خرید هاست برای وردپرس

وردپرس، محبوب ترین CMS دنیا است. احتمال بالای 50 درصد شمایی که دارید این مقاله را می‌خوانید از وردپرس استفاده می‌کنید. پس این بخش به شما خیلی کمک می‌کند.

هاست برای دو سیستم عامل موجود است. ویندوز و لینوکس، محبوب ترین سیستم عامل های موجود در جهان که خیلی از کاربران از آن استفاده می‌کنند دارای هاست هستند و شما می‌توانید برای آن از سایت های مختلف هاست بخرید. حالا بیشتر سایت هایی که از وردپرس استفاده می‌کنند، از چه هاستی برای وبسایت خود استفاده می‌کنند؟

در جواب این سوال باید بگم برای وردپرس بهتر است از هاست لینوکس استفاده کنید. از لحاظ فنی برای CMS وردپرس بهتر است از هاست لینوکس استفاده کنید تا سایت شما همه جوره درست باشد.

بخش مدیریت محتوا وردپرس، از زبان PHP استفاده می‌کند. لینوکس نیز یک سیستم عامل اپن سورس است و به نسبت ویندوز سازگاری بیشتری با وردپرس دارد.

نکته خیلی مهم

تمام کسانی که از وردپرس استفاده می‌کنند، می‌دانند که وردپرس آپدیت های زیادی برای زبان PHP خود می‌دهد. شما باید به شرکت هاستینگ خود اعتماد داشته باشید که همیشه هاست های خود را آپدیت می‌کند؛ چون اگر شما وردپرس را آپدیت کنید و شرکت هاستینگ اینکار را نکند برای شما دردسر ایجاد می‌شود. پس حتما حواستان به این نکته باشد که با شرکت هاستینگ معتبر همکاری کنید.

نکته مهم دیگری که باید در خرید هاست دقت کنید، رم یا همان فضای آن است. شما بسته به وبسایتی که دارید باید یک فضای خیلی مناسب خریداری کنید که فضای آن کم نباشد. تمام این موارد بستگی به حجم تمام فضای شما دارد. به طور مثال قالب شما چه حجمی دارد و چندتا محصول قرار است در آن سایت بارگذاری شود. پس در مقدار رم هاست خود دقت کنید تا وسط کار مجبور به تعویض آن نشوید. البته تعویض هاست کار سختی نیست ولی بهتر است که اینکار را نکنید.

از کجا بخرم؟؟؟

تیم پارس آپتایم، 13 سال است در زمینه سرور مجازی و هاست به صورت تخصصی کار می‌کند. برای مشاوره بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شما را بسته به کار شما بیشتر راهنمایی کنیم.

اگر قصد خرید هاست داشتید، می‌توانید وارد صفحه اصلی سایت ما شوید و تمام پلن های موجود برای هاست را مشاهده کنید و بهترین آن را برای خود بخرید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010