کانفیگ سرور اختصاصی

کانفیگ سرور اختصاصی
کانفیگ سرور اختصاصی

راه‌اندازی و پیکربندی سرورهای اختصاصی

پارس آپتایم امکان راه‌اندازی اولیه که شامل نصب سیستم‌عامل،نصب و پیکربندی سرویس‌های مورد نیاز مانند ایمیل سرور، DNS سرور، وب‌سرور، کنترل‌پنل و … را داراست. سرویس راه‌اندازی،پیکربندی و کانفیگ سرور های اختصاصی شامل سرورهای داخل و خارج ایران می‌شود و یا کسانی که از پارس آپتایم سرور مجازی خرید کرده باشند،بدین معنی که اگر شما سروری به‌صورت محلی در داخل ایران داشته باشید یا از یک دیتاسنتر خارجی سرور اجاره کرده باشید در هر دو حالت پارس آپتایم امکان ارائه این سرویس را به شما دارد. برای راهنمایی و اطلاعات دقیق و بیشتر در تلگرام پیام دهید.

کانفیگ سرور اختصاصی

کنترل،نظارت و پشتیبانی سرورهای اختصاصی

این سرویس مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرد که از دیگر شرکت‌ها سرور تهیه نموده‌اند و برای انجام امور نرم‌افزاری و مدیریت سرور نیاز به پشتیبانی فنی دارند،در این روش مجموعه پارس آپتایم پشتیبانی کامل نرم‌افزاری سرور شما را برعهده خواهند گرفت. هزینه سرویس کنترل،نظارت و پشتیبانی سرورهای اختصاصی،بر اساس تعداد سرور، سیستم‌عامل سرورها و کنترل‌پنل متغیر میباشد. برای راهنمایی و اطلاعات دقیق و بیشتر در تلگرام پیام دهید.

رفع مشکل سرورهای اختصاصی

مشکلاتی از قبیل نقص در کارکرد سیستم‌عامل و یا سرویس‌های مورد استفاده مانند وب‌سرور، کنترل‌پنل مورد استفاده، مشکلات امنیتی، حملات DOS این موضوع را شامل می‌شوند. هزینه سرویس رفع مشکل سرورهای اختصاصی، به سیستم‌عامل و زمان مورد نیاز برای رفع مشکل متغیر میباشد. برای راهنمایی و اطلاعات دقیق و بیشتر در تلگرام پیام دهید.

برای خرید سرور مجازی لینوکس،سرور مجازی ویندوز،سرور میکروتیک و دریافت مشاوره قبل از خرید در تلگرام پیام دهید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010