چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم؟

چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم؟

چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از مدیران سایت و کسب و کارهای آنلاین یا سئو کارها و وب مسترها می‌پرسند. در این مقاله قصد داریم در مورد خطاهای php در وردپرس و چگونگی پاک کردن خطای php وردپرس با شما صحبت کنیم. اگر می‌خواهید خطاهای php را در وردپرس پاک کنید حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم؟

نمایش خطاهای php مزیت یا عیب است؟

وردپرس بر اساس زبان برنامه نویسی php طراحی و ساخته شده است. یکی از قابلیت‌های این زبان برنامه نویسی این است که می‌تواند خطاهای php را برایتان مشخص کند. زمانی که این خطاها را ببینید متوجه ایرادات و خطاهای کدنویسی خودتان خواهید شد. این قابلیت از یک سو مزیت است و از سوی دیگر عیب بسیار بزرگی محسوب می‌شود. مزیت کار اینجا است که شما می‌توانید از ایرادات و مشکلات کدنویسی مطلع شده و اقدام به رفع آنها کنید. اما عیب بزرگ کار اینجا است که این خطاها نه تنها برای شما، بلکه برای بازدیدکنندگان و کاربرانی که به سایت شما نیز وارد می‌شوند نیز نمایش داده می‌شود.

تصور کنید شما سایتی دارید که کاربرانتان دانش فنی در مورد برنامه نویسی و این موارد ندارند و زمانی که وارد سایت شما می‌شوند با ایرادات و خطاهای php روبرو و دچار سردرگمی می‌شوند. بسیاری از کاربران، سایت شما را می‌بندند و لینک دیگری را باز می‌کنند. اگر می‌خواهید با این مشکل روبرو نشوید و آن را برای همیشه برطرف کنید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

خطاهای php در وردپرس مرگبار نیست!

زمانی که php در وردپرس خطاهایی را برایتان نمایش می‌دهد بدانید که این خطاها فقط در قالب اخطار و اطلاعیه هستند. این خطاها به هیچ وجه مهلک و مضر نیستند و به این معنا نیستند که سایت شما مشکلات بزرگی دارد؛ زیرا معمولاً این اخطارها و اطلاعیه‌ها سایت شما را خراب نمی‌کند و به این معنا نیست که سایت شما از دسترس خارج است. در واقع هدف خطاهای php در وردپرس این است که به برنامه نویسان و توسعه دهندگان کمک کند که ایرادات کدنویسی خودشان را برطرف نمایند.

مزیت‌های نمایش خطاهای پی اچ پی در وردپرس

بسیاری از پلاگین نویس‌ها و برنامه نویسان به تمامی این خطاها نیاز دارند تا بتوانند کدنویسی و کار خودشان را بدون عیب و نقص انجام دهند. شاید شما نیز تجربه مشاهده یک یا چند مورد از این خطاها را در سایت خودتان داشته باشید. می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وقتی خطاها را مشاهده کردید اقدام به برطرف کردن آنها کنید. همچنین می‌توانید نمایش خطاها را نیز متوقف کنید.

پاک کردن خطای php

 در پاسخ به این سوال که چگونه خطاهای php در وردپرس را پاک کنیم؟ شما باید کاری کنید که خطاها دیگر نمایش داده نشوند برای این کار باید فایل  wp-config.php را تغییر دهید.

چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم؟

در قدم اول به ویرایشگر وردپرس خودتان وارد شوید فایل  wp-config.php را باز کنید و به دنبال کد زیر باشید:

define('WP_DEBUG', true);

اگر مقدار کد false باشد شما این کد را می‌بینید:

define('WP_DEBUG', false);

برای عدم نمایش خطاهای php باید کدهای بالا را حذف کرده و کدهای زیر را قرار دهید:

ini_set('display_errors','Off');

ini_set('error_reporting', E_ALL );

define('WP_DEBUG', false);

define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);

بعد از درج کردن این کدها حتما ذخیره را بزنید.

 در مرحله بعدی باید وارد وب سایت خودتان شوید. اگر کار را تا اینجا به درستی انجام دهید دیگر هیچ خطایی نمایش داده نمی‌شود.

فعال کردن قابلیت نمایش خطاهای پی اچ پی در وردپرس

تا اینجا شما یاد گرفتید که چگونه نمایش خطاهای php در وردپرس را غیر فعال کنید. اگر به هر دلیلی سایت شما با مشکلی روبرو شد و نیاز داشتید خطاهای php را ببینید باید اقدامات زیر را انجام دهید.

در قدم اول باید به فایل wp-config.php وارد شوید و کدهایی که در مرحله قبل اضافه کرده بودید را پاک کنید و به جای آنها این کدها را بنویسید.

define('WP_DEBUG', true);

define('WP_DEBUG_DISPLAY', true);

در این مقاله از پارس آپتایم با عنوان چگونه خطاهای php را در وردپرس پاک کنیم در تلاش بودیم شما را با کاربرد این خطا یا عیب‌ها و مزیت‌های آن آشنا کنیم و راه حل‌هایی را برای نمایش یا عدم نمایش این کدها ارائه دادیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با بخش ارتباط با ما با متخصصان و مشاوران پارس آپتایم در ارتباط باشید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010