هاست وردپرس یا لینوکس؟ کدام بهتر است؟

هاست وردپرس یا لینوکس

خدمات میزبانی، همیشه جزو مهم ترین انتخاب ها است. اینکه یک خدماتی را برای سایت خودمان انتخاب کنیم، اصلا کار ساده ای نیست. شاید اندازه تعداد مو های روی سرتان خدمات میزبانی سرور وجود دارد که هر کدام مزیت هایی دارند. اصلا بحث این نیست که کدومشون از همه بهتر است. هر کدام از خدمات میزبانی سرور مزیت هایی دارند که ما باید با توجه به خواسته خودمان بهترین آن ها را انتخاب کنیم. ممکن است سرور لینوکس برای یک سری افراد بهتر از سرور ویندوز باشد. بر عکس این حالت هم وجود دارد. پس مهم ترین چیز، نیاز شما است. پس اصلا به عنوان که هاست وردپرس یا لینوکس است دقت نکنید؛ ما مزایای هر کدام را به شما می‌گوییم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات میزبانی وب چیست؟

خدمات میزبانی وب به صورت کلی، میشه اون بخش پنهان سایت شما که فقط شما و کسانی که به آن ها دسترسی دادید امکان اتصال به آن را دارند. ما فرض می‌کنیم شما یک وبسایت خیلی محبوب دارید که میزان بازدید بسیار بالایی دارد. وقتی این افراد وارد سایت شما می‌شوند قطعا دوست دارند تا بالاترین سرعت را تجربه کنند و مانند خیلی از وبسایت ها با کاهش سرعت مواجه نشوند.

سایت شما کلی محصول و مقاله دارد. این اطلاعات باید در فضایی ذخیره شده باشند تا وقتی کاربران وارد سایت می‌شوند، این اطلاعات را ببینند. این اطلاعات درون هاست، سرور مجازی یا همان خدمات میزبانی وب ذخیره سازی می‌شود. خدمات میزبانی وب می‌تواند به صورت سرور مجازی یا هاست به شما تحویل داده شود. سرور مجازی قدرت بیشتری نسبت به هاست دارد و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار ‌می‌دهد.

مزایای خدمات میزبانی وب لینوکس

لینوکس هر چقدر از مزایاش بگیم، واقعا کم گفتیم. البته ارتباط گرفتن با این سیستم عامل کار هر کسی نیست؛ ولی بعد از عادت به سیستم عامل، واقعا می‌توانید با آن پادشاهی کنید. ما در سه بخش مزایای لینوکس برای میزبانی سرور بودن را به شما گفتیم.

سرعت بالا

لینوکس به دلیل اپن سورس بودن، واقعا سرعت خیلی خیلی بالایی دارد. حتی اگر سیستم شما قدیمی شده، سیستم عامل خودتان را به لینوکس تغییر دهید، سرعت سیستم شما چند برابر می‌شود.

در خدمات میزبانی وب هم سرعت بالای آن، جزو مزیت های اصلی آن محسوب می‌شود. اگر می‌خواید سایتی با بالاترین سرعت داشته باشید، پیشنهاد ما بی شک به شما استفاده از سیستم عامل لینوکس است.

تنوع بالا در بخش مدیریت

مدیریت این سیستم عامل، به اندازه وردپرس ساده نیست. ولی از لحاظ تنوع، این آپشن را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید هر ظاهری که دوست دارید به صفحه مدیریت خودتان بدهید. لینوکس نسخه های مختلفی در بازار عرضه کرد و باعث شد تنوع و حق انتخاب برای کاربران زیاد باشد.

بک آپ گیری ساده

تقریبا هر سایتی که شما از آن خدمات میزبانی سرور بگیرید، اطلاعات شما را بک آپ می‌گیرند. دلیل اینکار امکان از بین رفتن اطلاعات شما و نگهداری آن اطلاعات است.

از طرفی دیگر اگر توسط فروشنده این خدمات بک آپ گرفته نشد، خودتان می‌توانید به سادگی اینکار را انجام دهید و نسبت به باقی خدمات میزبانی وب، آسان تر است.

مزایای خدمات میزبانی وب وردپرس

هاست وردپرس یا لینوکس؟؟ دیدید برای این سوال جوابی نیست. تازه در این بخش مزایای خدمات میزبانی وب وردپرس را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. پس انتخاب درست، مهم ترین کار در این بخش است.

مدیریت آسان

اگر میخواید کاربری ساده در اتصال به خدمات میزبانی وب داشته باشید، حتما وردپرس را امتحان کنید. اگر از cms وردپرس استفاده کنید، متوجه رابط کاربری ساده این کمپانی می‌شوید.

سازگاری با افزونه ها

دیگه چی میخواید؟ از cms وزدپرس استفاده کنید و همزمان از خدمات میزبانی وب آن هم استفاده کنید. این ترکیب به قدری قوی هست که اصلا انتقاد یا تعریف من تاثیری در کیفیت بالا آن نمیذاره. خدمات میزبانی وب وردپرس با افزونه های آن ارتباط فوق العاده ای دارد.

سخن نهایی

به بخش آخر محتوا رسیدیم، هاست وردپرس یا لینوکس هیچکدامشان بد نیستند. تنها مزیت های آن متفاوت است و بسته به نیاز شما باید انتخاب شوند.

از خدمات میزبانی وب لینوکس ما استفاده کنید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010