سرور مجازی رایگان ویندوز واقعا هست؟؟؟

سرور مجازی رایگان ویندوز
آنچه در این مطلب می‌خوانید:

سرور مجازی، یک فضا در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما تمام اطلاعات خود را در آن قرار دهید. معمولا سرور مجازی برای وبسایت هایی استفاده می‌شود که اطلاعات زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم سرور مجازی رایگان ویندوز را ببینم واقعا وجود دارد و چه امکاناتی در اختیار ما قرار می‌دهد.

وبسایت های سبک که محصولات و کاربران کمی دارند از هاست استفاده می‌کنند. ولی سایت هایی هست که محصولات زیادی دارد و ترافیک آن های خیلی بالا است. این سایت ها بهتره از سرور مجازی استفاده کنند. سرور مجازی مانند یک سیستم است که انگار اون سیستم داره از سایت شما پشتیبانی می‌کند.

البته یکی از نکات بسیار مهم را نباید فراموش کنیم. خیلی از افراد خرج زیاد نمی‌خوان برای سایت خودشان انجام دهند. هزینه هاست به صورت سالانه و سرور مجازی به صورت ماهانه است. قیمت هر دو تقریبا یکی است، ولی فراموش نکنید هزینه سرور مجازی به صورت ماهانه باید پرداخت شود و این یعنی حدودا 10 برابر به صورت کلی هزینه بیشتری نسبت به هاست دارد.

سرور مجازی رایگان ویندوز

ما وقتی تصمیم گرفتیم این مقاله را با این عنوان برای شما بنویسیم، ذهن شما درگیر شده که آیا واقعا سرور مجازی رایگان وجود دارد؟ خب قطعا دارید با خودتون میگید اگر باشه ما کلی جلو میوفتیم و می‌تونیم سایت خودمون را با بهترین امکانات ران کنیم.

  • خیلی از سایت ها هستند که اینکار را انجام می‌دهند. ولی ما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه اینکار را امتحان نکنید. بیشتر سایت ها اینکار را فقط برای 30 روز انجام می‌دهند. حالا بعد از 30 روز شما باید سراغ پلن هایی تو اون سایت بروید که هزینه بالاتری نسبت به باقی سایت ها دارد. شاید اول شما 500 هزار تومان سود کنید ولی در ادامه اون مبلغ را خیلی بیشتر از شما دریافت می‌کنند. البته این قضیه برای سایت هایی هست که وجود نداشته باشد.
  • در قدم دوم شاید با خودتون بگید، خب اگه از ماه بعد قیمت را خیلی بالا گفت من اطلاعات خودم را جابه‌جا می‌کنم. این تصمیم باعث می‌شود یکی از سخت ترین کار هایی که باید روی وبسایتتون انجام بدهید را امتحان کنید. سرور مجازی رایگان ویندوز ممکنه برای یک ماه برای شما کار کند اما جابه‌جایی اطلاعات یعنی اول فاجعه. سایت شما دان میشه و شما باید اطلاعات را کامل جا‌به‌جا کنید تا بتوانید دوباره سایت خودتان را راه اندازی کنید. اینکار از لحاظ سئو وبسایت هم به شما خیلی آسیب می‌رساند.
  • سومین مسئله این است که آیا سرور مجازی خوب در اختیار ما قرار می‌دهند یا حق انتخاب برای ما میگذارند؟ باید در جواب این سوال باید بگم معمولا این شکل نیست. یک سرور مجازی یا VPS در اختیار شما قرار می‌گیرد که پشتیبانی درستی ندارد و سیستم ممکنه ضعیف باشد. اینکار باعث می‌شود حتی تصور شما از سرور مجازی تغییر پیدا کند

جمع بندی

این داستان فقط برای ویندوز نیست. همانطور که میدانید سرور مجازی برای سیستم عامل های مختلف، متفاوت است. اگر سیستم عامل شما ویندوز است، باید سرور مجازی مخصوص ویندوز خریداری کنید. پس حتما حواستان به این مورد باشد و در نهایت لوکیشن سرور مجازی خود را حتما قبل از خرید انتخاب کنید.

سایت پارس آپتایم در حال حاضر 13 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. سرور مجازی رایگان ویندوز، لینوکس و میکروتیک در سایت ما وجود ندارد. اما این قول را به شما می‌دهیم که از لحاظ کیفیت و تنوع لوکیشن، جزو بهترین وبسایت های ایرانی هستیم. کافیست یکبار همکاری با ما را تجربه کنید تا مشتری همیشگی ما بشوید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010