خرید وی پی اس برای میکروتیک امکان پذیره؟؟

خرید وی پی اس برای میکروتیک
آنچه در این مطلب می‌خوانید:

وی پی اس همان سرور مجازی است. به صورت کلی خدمات VPS بیشتر از هاست است و یک فضای خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید اطلاعات خود را درون آن قرار دهید. وی پی اس برای سیستم عامل های مختلف طراحی و در بازار عرضه می‌شود. خرید وی پی اس برای میکروتیک یکی از سوال های پرتکرار شما بود. سوال شما این بود که اصلا برای میکروتیک سرور مجازی موجود است. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی درباره وی پی اس به شما بدهیم.

وی پی اس چیست؟

در بخش قبلی یک اشاره خیلی کوچک کردیم که وی پی اس چیه. اما در این بخش از مقاله آن را کامل باز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین توضیحات را به شما بدهیم.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، باید به کار های اینترنتی خود اهمیت بالایی بدهید. یکی از کسب و کار های اینترنتی که در سال های اخیر خیلی به کسب و کار ها کمک کرده، بی شک سایت است.

سایت شما نیاز به یک فضا دارد تا شما اطلاعات سایت خود را درون آن قرار دهید. ممکن است کسب و کار شما به گونه ای باشد که که کاربران نیاز داشته باشند تا اطلاعات درون سایت شما نگهداری کنند. شما باید برای وبسایت خود یک فضایی داشته باشید تا بتوانید تمام اطلاعات کاربران و خودتان را درون آن قرار دهید. این فضا شامل دو بخش اصلی می‌شود که عبارتند از:

  • هاست
  • سرور مجازی

حالا سرور مجازی و وی پی اس تفاوتشون اینجا معلوم می‌شود. وی پی اس یک فضای زیاد به همراه تمام نیاز هایی که شما می‌توانید از یک سیستم داشته باشید را به شما می‌دهد. اما هاست یک سیستم را به چند بخش تقسیم کردند و آن را میان کاربران پخش کردند. همین باعث می‌شود تا اگر شما سایت سنگینی دارید، از VPS استفاده کنید.

سیستم عامل های مختلف!

یکی از مواردی که اهمیت بالایی دارد این است که، هر سیستم عامل وی پی اس مختص خودش را دارد. یعنی اگر سیستم عامل شما ویندوز است باید سرور مجازی ویندوز بخرید تا بتوانید آن را راه اندازی کنید.

حالا خرید وی پی اس برای میکروتیک اصلا امکان پذیره یا نه؟ اگر برای میکروتیک هم میشه وی پی اس خرید از کجا باید اقدام کنیم و چه مزایایی برای ما دارد.

خیلی از سایت های سرور مجازی میکروتیک را موجود دارند. دلیل محبوبیت میکروتیک، قابلیت روتینگ آن است و هر کسی که از سیستم عامل میکروتیک استفاده می‌کند قطعا از این قابلیت مطلع است. درسته میکروتیک محبوبیت ویندوز و لینوکس را ندارد، اما مخاطبانی دارد که از این سیستم عامل حمایت کنند.

حالا اینکه این امکانات را از کجا دریافت کنید خودش یک مسئله اصلی است. از جایی که خرید می‌کنید باید در سریع ترین زمان ممکن سرور مجازی شما را راه اندازی کند تا بدون ایراد برای شما کار کند. نکته مهم دیگر آن، پشتیبانی است که در اختیار شما قرار می‌دهد و در تمام زمان باید بتوانید با یک تماس یا پیام مشکلات خود را حل کنید. در نهایت مسئله آخر که اهمیت بالایی هم دارد، برای خرید وی پی اس برای میکروتیک باید پلن های مختلف داشته باشد. از ضعیف ترین تا قوی ترین سیستم ها را داشته باشد که اگر سایت شما هر روزی رشد کرد بتوانید خیلی راحت از ماه بعد خدمات بهتری کسب کنید.

تمام این عوامل را می‌توانید درون وبسایت ما(پارس آپتایم) خریداری کنید. شرکت ما از سال 1389 در حال فعالیت در این حوزه است و می‌تواند و کمک زیادی به شما بکند. هر زمانی هم که بخواهید می‌‍‌توانید به صورت رایگان از سایت ما مشاوره دریافت کنید. کافیست یکبار با ما همکاری کنید تا مشتری ثابت ما شوید.

برای خرید سرور مجازی میکروتیک، کلیک کنید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010