خرید سرور مجازی یک روزه امکان پذیره؟

خرید سرور مجازی یک روزه
آنچه در این مطلب می‌خوانید:

شما با این عنوان وارد مقاله شدید که خرید سرور مجازی یک روزه امکان پذیر است. ما اینجا هستیم تا هر چقدر اطلاعات می‌توانیم به شما بدهیم و از همه مهم تر، جواب سوال شما را بدهیم.

سرور مجازی یک فضایی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما اطلاعات یک سایت را وارد آن کنید. این اطلاعات از کد هایی که برای سایت نوشته شده را شامل می‌شود تا اطلاعات کاربرانی که وارد سایت می‌شوند.

سایت دیجی کالا یکی از محبوب ترین سایت های ایرانی است. این وبسایت پر از محصول است. این محصولات اطلاعاتی دارند که درون هاست یا سرور مجازی قرار می‌گیرند.

سرور مجازی به شما خدمات بیشتری ارائه می‌دهد. اما این نکته را نباید فراموش کنیم که هاست و VPS(سرور مجازی) از لحاظ قیمتی اصلا با هم برابر نیستند. سرور مجازی قیمتی ده برابری به نسبت هاست دارد و هزینه آن به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. اما اگر شما کسب و کار بزرگی دارید، پیشنهاد می‌شود تا برای سایت خود از سرور مجازی استفاده کنید.

سرور مجازی در لوکیشن های مختلف است. همانطور که از اسم این محصول معلوم است، بستگی دارد که سرور شما درون کدام کشور باشد. در ایران هم سرور هایی قرار دادند تا شما بتوانید ارتباط بالایی با سرور خود داشته باشید. اما سرور های خارجی به دلیل اینکه با گوگل هماهنگ تر هستند، در مسائل سئو سایت شما تاثیر بیشتری دارند و شما را چند قدم جلو میندازند.

و نکته آخری که باید درباره سرور مجازی حواستان باشدف سیستم عامل آن است. اگر سیستم عامل درستی را انتخاب نکنید آسیب جدی خواهید دید. ویندوز، لینوکس و میکروتیک محبوب ترین سیستم عامل ها هستند که شما می‌توانید سرور مجازی خود را طبق این سیستم عامل ها سفارش دهید.

خرید سرور مجازی یک روزه

خرید سرور مجازی یک روزه امکان پذیر است. اگر شما در سایت های معتبر سفارش خودتان را ثبت کنید، آن شرکت ها موظف هستند که هر چه سریعتر سرور مجازی شما را تحویل دهند.

این مسئله اصلا چیزی نیست که فکر کنید چون یک روزه دارن بهتون تحویل میدن، پس حتما از کیفیت پایینی برخوردار است. تمامی وبسایت ها موظف هستند تا سرور شما را هر چه سریعتر وصل کنند تا شما از آن استفاده کنید. خیلی از شرکت ها اینکار را در یک ساعت هم انجام می‌دهند.

این یک دید بود که ما می‌توانستیم به آن اشاره کنیم. از دید دیگر بعضی از کاربران میخوان خرید سرور مجازی یک روزه انجام دهند. یعنی می‌خواهند سرور را به مدت یک روز در اختیار داشته باشند. تمام سرور های مجازی همانطور که گفته شد به صورت یکماهه ارائه می‌شوند.

بعضی از وبسایت ها تصمیم گرفتند تا این اکانت ها را به صورت یک روزه در اختیار شما قرار دهند. البته خیلی سایت های کمی هستند که اینکار را انجام می‌دهند. شما بعد از خرید VPS یک IP دریافت می‌کنید. خیلی از افراد از این آی پی کار هایی انجام می‌دهند که IP مسدود شود. دلیل این مسدود شدن کار هایی که باعث شود شما اسپم معرفی شوید هست. پس قطعا کسی که فروش سرور مجازی انجام می‌دهد، اینکار را درست نمیداند.

از طرفی دیگر خرید سرور مجازی یک روزه، از لحاظ اقتصادی منطقی نیست. چراکه یک اکانت یک روزه در حال حاضر بین 60 الی 120 هزار تومان در حال فروش است. در صورتی که این قیمت 10 درصد از قیمت ماهانه آن است و برای یکماه به این شکل بخوایم خریداری کنیم باید هزینه ای 3 برابری انجام دهیم. پس پیشنهاد تیم ما بی شک خرید سرور مجازی ماهانه است.

مقاله پیشنهادی: خرید VPS ارزان برای ویندوز

جمع بندی

پارس آپتایم، یکی از معتبر ترین سایت هایی است که کار فروش سرور مجازی را انجام می‌دهد. پیشنهاد صمیمانه ما به شما این است که به هیچ وجه خرید سرور مجازی یک روزه انجام ندهید.

درون سایت ما می‌توانید سرور مجازی برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و میکروتیک را به صورت ماهانه خریداری کنید. ما برای شما 13 لوکیشن را موجود کردیم تا شما با دست باز انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010