خرید سرور مجازی لینوکس خارج

خرید سرور مجازی لینوکس خارج

VPS یا همان سرور مجازی، یک فضای مجازیست که به اینترنت وصل می‌شود. این فضا مانند یک سیستم است که دارای حافظه، رم و یک ترافیک ماهانه است. وقتی به یک شرکتی می‌روید، شاید تا الان مشاهده کرده باشید که یک سیستم را به عنوان سرور قرار دادند. سرور مجازی دقیقا مثل همین سیستمی است که در شرکت ها قرار دادند فقط با یک تفاوت؛ VPS به صورت مجازی و اینترنتی کار می‌کند. سرور مجازی برای سیستم عامل های مختلفی موجود است. خرید سرور مجازی لینوکس خارج یا همان سیستم عامل لینوکس یکی از VPS های کاربردی است که خیلی از افراد به آن نیاز دارند.

سیستم عامل لینوکس

لینوکس نسخه های مختلفی دارد. لینوکس مانند ویندوز یکی از سیستم عامل محبوب در جهان است. بهتره بگیم لینوکس بعد از ویندوز، محبوب ترین سیستم عامل، لینوکس است. مدل های مختلف لینکوس برای مردم در دسترس است تا آن را نصب کنند.

لینوکس با کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، توانسته 33 درصد از سیستم های موجود در جهان را متعلق به خود کند. یعنی از هر 3 سیستم، یک سیستم از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند.

لینوکس یک مزیت خیلی بزرگ به نسبت ویندوز دارد. این سیستم عامل سرعت خیلی بیشتری به شما ارائه می‌دهد. لینوکس به دلیل حجم کمتری که دارد سرعت عمل بالاتری دارد.

خرید سرور مجازی لینوکس خارج

اگر شما به سرور مجازی نیاز دارید، باید با نیاز های خودتان آشنا شوید. بعضی از افراد به سرور خارجی و بعضی به سرور ایرانی نیاز دارند. شما باید بدانید کدوم مدل سرور را می‌خواهید. شاید شما تفاوت های سرور مجازی ایرانی و خارجی را ندارید. در این بخش از مقاله تفاوت خرید سرور مجازی لینوکس خارج و ایران را بررسی می‌کنیم.

تفاوت در سخت افزار

سرور های خارجی سخت افزار های بهتری را ساپورت می‌کند. سخت افزار هایی که درون سرور مجازی لینوکس خارج استفاده شده است(مخصوصا اروپا) کیفیت بالاتری نسبت به سخت افزار های سرور مجازی ایرانی دارد.

تفاوت زمان آپ تایم

پیشرفت تکنولوژی در کشور های اروپایی بسیار بالا بوده است. همین باعث شده تا زمانی که سرور های خارجی آپ تایم هستند از زمان سرور های ایرانی بیشتر باشد. آپ تایم بودن سرور های خارجی یکی از مهم ترین تفاوت های سرور های خارجی و ایرانی است.

سئو بهتر وبسایت

خرید سرور مجازی لینوکس خارج روی سئو سایت شما تاثیر مستقیم دارد. روش های گوگل برای بالا آوردن سایت شما پیچیده است. قطعا گوگل سرور های خارج را راحت تر ایندکس سازی صفحاتش را انجام می‌دهد. کلا گوگل اعتبار بیشتری برای سرور های خارجی کنار گذاشته است. به همین دلیل اگر می‌خواهید در گوگل دیده شوید بهتر است از سرور های خارجی استفاده کنید.

سرعت لود بالاتر

سرور های ایرانی سرعت لود بالاتری به شما می‌دهند. سرور ایرانی به دلیل نزدیک تر بودن می‌تواند سرعت لود مناسب تری به نسبت سرور های خارجی به افراد درون ایران ارائه دهد.

جمع بندی

در بخش قبلی تلاش کردیم تا تفاوت های اصلی خرید سرور مجازی لینوکس خارج با ایران را مقایسه کنیم. سرور ایرانی و خارجی هر کدام مزیت هایی به نسبت اینکه ما در ایران زندگی می‌کنیم داشتند.

در نهایت از نظر تیم کارشناسی ما سرور خارجی از کیفیت بالاتری به نسبت سرور های ایرانی برخوردار است. شرکت پارس آپتایم VPS های خارجی را با بهترین قیمت درون سایت خود قرار می‌دهد. خرید سرور مجازی لینوکس خارج را می‌توانید از سایت ما سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما راه اندازی شود.

برای خرید سرور مجازی لینوکس خارج روی این نوشته کلیک کنید

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010