خرید سرور ابری ویندوز خارج

خرید سرور ابری ویندوز خارج
آنچه در این مطلب می‌خوانید:

خرید سرور ابری ویندوز خارج، مسئله ای است که در این مقاله قصد داریم تا آن را باز کنیم. شما یک سیستم دارید که آن یک فضایی دارد. این فضا و خدماتی که سیستم به شما می‌دهد به شما کمک می‌کند تا شما بتوانید با سیستم خود کار کنید. این خدمات می‌تواند کم یا زیاد باشد که سیستم شما از سرعت بالایی برخوردار باشد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا خرید سرور ابری را بررسی و یک توضیح کامل به شما بدهیم.

سرور ابری چیست؟

تا الان شاید درباره سرور ابری شنیده باشید، اما در این مقاله قصد داریم کامل این داستان را برای نقد و بررسی کنیم. اول از همه سرور ابری هیچ تفاوتی با سرور مجازی یا VPS ندارد.

تمام وبسایت های موجود در گوگل، دارای یک فضایی هستند که اطلاعات کاربران و خود سایت درون آن قرار می‌گیرد. تمام محصولات یک وبسایت و کد نویسی آن درون یک هاست یا سرور ابری قرار می‌گیرد. هر سایتی که شما می‌بینید به این فضا نیاز دارد. وبسایت های سنگین تر از VPS و وبسایت های سبک تر از هاست استفاده می‌کنند. سرور مجازی به ما فضا و اکاناتی می‌دهد که هاست این کار را نمی‌کند. البته که هاست قیمت خیلی پایین تری نسبت به سرور مجازی دارد.

انتخاب لوکیشن

تمام سرور های مجازی در کشور های مختلف قرار دارند. شما می‌توانید یک سرور را از کشور های مختلف خریداری کنید. هر کسی به نسبت کاری که میخواد انجام بده، باید لوکیشن مناسب بخرد. خرید سرور ابری ویندوز خارج مزایا و معایب خودش را دارد. البته که این مزایا و معایب به نسبت رقیب خود، یعنی سرور های ایرانی در نظر گرفته می‌شود.

سرور های خارجی در رسیدن شما به صفحه اول گوگل، تاثیر بیشتری دارند. ترکیب سرور خارجی با دامین دات کام باعث می‌شود تا گوگل فرقی بین شما و سایت های خارجی نگذارد. این باعث می‌شود تا محتوا شما به راحتی ایندکس شود و در صفحات اول گوگل دیده شود.

از طرفی دیگر VPS ایرانی برای ما دسترسی ساده تری دارد. در عین حال ممکن است هر روزی سرور های خارجی فیلتر شود. این اتفاق باعث می‌شود تا سایت شما برای مدتی دیگر باز نشود تا شما سرور ایرانی بخرید. البته که مشکلی نیست و شما هر زمانی بخواید می‌توانید سرور خود را به لوکیشن ایران تغییر دهید.

بین این دو گزینه انتخاب با شماست. اگر دسترسی ساده می‌خواهید سراغ سرور های ایرانی و اگر اعتبار بیشتر نزد گوگل می‌خواهید، سراغ سرور های خارجی بروید. پیشنهاد ما بی شک، خرید سرور ابری ویندوز خارج است. این سرور ابری میتواند اعتباری به سایت شما بدهد که خیلی سریع به فروش برسید.

چرا ویندوز؟

همانطور که می‌دانید، سرور مجازی برای سیستم عامل های مختلفی همچون ویندوز، لینوکس و میکروتیک طراحی شده است. اما استفاده از کدام سیستم عامل خودش می‌تواند دغدغه بزرگی باشد.

ویندوز به دلیل پنل کاربری ساده ای که دارد، محبوبیت خیلی زیادی کسب کرده است. از طرفی لینوکس با سرعتی که دارد می‌تواند وبسایت شما را خیلی فست کند. ولی اگر تا به حال سرور مجازی نداشتید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید.

ما تلاش کردیم تا شما بهترین سرور مجازی را بخرید. البته بستگی دارد که شما چه مقدار در این زمینه تخصص داشتید. اگر خودتان برنامه نویس یا کار های مربوط به سرور مجازی انجام دهید، قطعا قدرت تصمیم گیری خوبی دارید. خوشحال می‌شویم اگر از سایت ما دیدن کنید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010