جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟

جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟

جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟ سوالی است که می‌خواهیم در این مقاله به پاسخ آن بپردازیم. اگر قصد جستجوی دامنه رایگان دارید و می‌خواهید دامنه‌ای بدون هزینه پیدا کنید حتماً تا پایان مقاله با ما همراه باشید. 

جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟

دامنه رایگان

نام دامنه آدرس اینترنتی‌ای است که برای دسترسی به سایت فروشگاه یا هر کسب و کار آنلاین دیگری نیاز می‌باشد. در قدم اول پیش از هر کاری باید نام مناسبی را انتخاب کنید و دامنه مورد نظر خودتان را ثبت کنید. تا مشتریان و کاربرانتان بتوانند به شما دسترسی داشته باشند.

اهمیت نام دامنه

انتخاب نام دامنه جذاب برای جذب مخاطب و بازدید کننده تاثیر بسیار زیادی دارد و علاوه بر آن اگر کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را نیز در نام دامنه درج کنید مشتریانتان به راحتی می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند. علاوه بر این بر مباحث سئو نیز موثر است و می‌تواند کارایی خوبی برایتان داشته باشد.

بررسی آزاد بودن

بعد از اینکه نام دامنه مورد نظر خودتان را انتخاب کردید حتماً باید به بررسی آزاد بودن دامنه بپردازید. با توجه به اینکه ممکن است دامنه‌هایی که انتخاب کرده‌اید پیشتر انتخاب شده باشند توصیه می‌کنیم که حتماً لیستی را تهیه کنید که در آن ۵ یا ۶ دامنه مورد نظر خودتان را قرار داده باشید. شما می‌توانید از ابزارهای بسیار زیادی به بررسی آزاد بودن نام دامنه بپردازید.

هزینه خرید دامنه

بسیاری از سایت‌ها و کسب و کارها که در ابتدای راه هستند و هنوز درآمدی از این طریق به دست نیاورده‌اند به فکر داشتن دامنه رایگان می‌باشند. با توجه به اینکه خرید دامنه هزینه زیادی ندارد ما ثبت آنی دامین از پارس آپتایم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. توصیه می‌کنیم دامنه رایگان استفاده نکنید.

دریافت دامنه رایگان با خرید سرور مجازی و هاست

 نکته بسیار مهم این است که هنگام خرید هاست یا خرید سرور مجازی بسیاری از شرکت‌ها همانند پارس آپتایم یک دامنه رایگان را نیز به شما تحویل می‌دهند. شما می‌توانید از این طریق بدون اینکه برای دامنه هزینه‌ای بپردازید یک دامنه رایگان به دست بیاورید.

اگر به دنبال دامنه کاملاً مستقل و رایگان هستید باید این سوال برایتان پیش آمده باشد که جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا واقعاً دامنه رایگان وجود دارد؟ آیا می‌توان دامنه‌هایی را با پسوندهای tk. داشته باشیم؟ آیا می‌توان دامنه‌ای را داشته باشیم که ۱۰۰ درصد رایگان باشد. در پاسخ به تمامی این سوالات باید بگوییم که اخیراً استفاده از این دامنه‌ها امکان‌پذیر نیست.

جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟

خرید دامنه ملی با هزینه کم

 دامنه‌ها با پسوندهای ملی و .ir که هزینه چندانی نیز ندارد را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا حتی اگر بتوانید دامنه رایگان به دست بیاورید داشتن موارد امنیتی دامنه و این اهمیت بسیار زیادی دارد. آیا دامنه رایگان حداقل ویژگی‌ها را برای دامنه دارد یا خیر؟ این سوال از مهم‌ترین سوالات است.

آیا می‌توان دامنه‌های دات کام را رایگان دریافت کرد؟

 در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. دامنه دات کام از جمله دامنه‌های سطح بالا محسوب می‌شود که به هیچ وجه رایگان نیست و شرکت‌هایی که این دامنه را ارائه می‌دهند حتماً در ازای ارائه آن پولی از شما دریافت خواهند کرد. اگر شرکتی را دیدید که دامنه‌های خارجی و سطح بالا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد بدانید که کلاهبرداری است.

تنها راهی که می‌توانید دامنه رایگان به دست بیاورید این است که از یک شرکت هاستینگ معتبر مانند پارس آپتایم دامنه ثبت کنید و آن را برای مدت زمانی مانند یک یا چند سال تمدید کنید. یا اینکه با خرید سرور مجازی و خدمات هاست دامنه رایگان دریافت کنید اما داشتن دامنه رایگان به صورت مستقل امکان‌پذیر نیست.

استفاده از دامنه‌های رایگان بهتر است یا پولی؟

دامنه رایگان دارای مزایا و معایب معایبی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مزایای دامنه رایگان

 همانطور که از نام این دامنه‌ مشخص است برای داشتن این موارد شما هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازید و این بزرگترین مزیت می‌باشد. از سوی دیگر هنگام دریافت دامنه رایگان شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دامنه‌ها را دریافت می‌کنید. بلافاصله بعد از ثبت نام دامنه رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معایت دامنه رایگان

اما در کنار مزایایی که برایتان ارائه کردیم باید به معایب دامنه‌های رایگان نیز توجه داشته باشیم. اگر قصد پیدا کردن دامنه رایگان دارید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که تنها برای یک مدت زمان محدود می‌توانید از دامنه‌های رایگان استفاده کنید و استفاده از آنها دائمی نمی‌باشد.

مباحث سئو

مشکل دیگری که در پیدا کردن دامنه رایگان وجود دارد این است که از نظر مباحث مربوط به سئو نمی‌توانید رتبه خوبی را در موتورهای جستجوگر به دست بیاورید. زیرا نام دامنه و پسوندی که خریداری کرده‌اید بر مباحث مربوط به سئو نیز موثر است.

ممکن است دامنه رایگان خودتان را از دست بدهید.

 یکی دیگر از معایب دامنه رایگان این است که شما برای این دامنه هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردید و شرکت ارائه دهنده هر وقت که بخواهد می‌تواند این دامنه را از شما بگیرد.

زیر دامنه به جای دامنه واقعی

 یکی دیگر از نکات و معایب هنگام دریافت دامنه رایگان این است که ممکن است شما به جای یک دامنه، زیر دامنه دریافت کرده‌اید و همین موضوع باعث می‌شود که افراد به سایت شما کمتر اعتماد کنند و اعتبار سایت شما کمتر می‌شود.

 از کجا دامنه رایگان دریافت کنید

وب‌سایت Freenom.com، وب‌سایت Googiehost.com و وب‌سایت Biz.nf و… از جمله سایت‌هایی هستند که می‌توانید اقدام به پیدا کردن دامنه رایگان کنید. در این مقاله از پارس آپتایم با عنوان جستجوی دامنه رایگان از کجا بهتر است؟ در تلاش بودیم شما را در پیدا کردن نام دامنه رایگان و مزایا و معایب آن آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

جستجوی نام دامنه 5

جستجوی نام دامنه

جستجوی نام دامنه عنوان مقاله‌ای است که می‌خواهیم در این مجال به آن بپردازیم. هدف…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010