بهترین VPS برای پی پال

بهترین VPS برای پی پال
آنچه در این مطلب می‌خوانید:

VPS یا همان سرور مجازی، می‌تواند تمام داده های شما را نگهداری کند. سرور مجازی یک سیستم به صورت آنلاین هست که شما می‌توانید اطلاعات خود را وارد آن VPS کنید. VPS بیشتر برای سایت ها استفاده می‌شود و افرادی که اطلاعات زیاد دارند آن را بجای هاست استفاده می‌کنند. ولی ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین VPS برای پی پال را به شما معرفی کنیم. خوشحال میشیم تا شما تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

پی پال چیست و چگونه کار می‌کند؟؟

پی پال یک حساب بین المللی هست. افرادی که با خارج کشور مراودات مالی انجام می‌دهند، نیاز به این اکانت دارند تا بتوانند قضیه های مالی خود به اینگونه جا به جا کنند. ولی متاسفانه به دلیل تحریم هایی که در کشور ایران وجود دارد ارتباط برقرار کردن با اکانت های پی پال خیلی سخت شده است.

بهترین VPS برای پی پال را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم. VPS اولین نیاز شما برای ساخت و امکان جا به جایی مالی شما با افراد خارجی است. اگر شما از یک VPS باکیفیت استفاده کنید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی پول جا به جا کنید.

یک VPS خوب برای پی پال باید شامل موارد زیر باشد:

دارای حافظه واقعی و فضای کافی برای ذخیره کردن داده‌ها
داشتن ای پی اختصاصی
هزینه مناسب در مقایسه با سرور اختصاصی
دسترسی آسان برای خاموش و روشن کردن سرور 
قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل‌ها مثل ویندوز، لینوکس، مک و .. 
توانایی خاموش و روشن کردن آسان و دسترسی به کنترل پنل
انتقال سریع اطلاعات به سایر ماشین‌های مجازی

مواردی که در قسمت بالا به آن ها اشاره شد، هر کدام به صورت انحصاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالاتر کار خود را انجام دهید. این را فراموش نکنید که اگر سرعت شما در ارتباط با پی پال پایین باشد می‌تواند در معامله هایی که شما می‌کنید، به شما آسیب برساند.

VPS های سایت

بهترین VPS برای پی پال را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این قسمت از مقاله قرار است بهترین VPS ها برای سایت را بررسی کنیم.

سرور های مجازی که برای سایت انتخاب می‌کنید، می‌تواند به شما خیلی کمک بکند. این سرور های مجازی از سرعت خیلی بالایی برخوردار است. مخصوصا اگر این سرور ها را از منبع های خارجی خریداری کنید. به طور مثال خرید سرور های مجازی که در اروپا قرار دارند سرعت و اعتبار بالاتری به سایت شما می‌دهند.

گوگل یک سری پارامتر هایی را در نظر می‌گیرد تا سایت شما را بالا بیاورد. این پارامتر ها در سرور های خارجی تاثیر بیشتری به نسبت سرور های ایرانی دارد. به همین دلیل سایت پارس آپتایم تصمیم گرفت تا فقط سرور های خارجی را درون سایت خود قرار دهد.

شما می‌توانید سرور های تمام سیستم عامل ها را در سایت ما مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید. پشتیبانی و وصل شدن سریع شما به سرور ها یکی دیگر از مزیت های پارس آپتایم است. خرید سرور مجازی کار سختی نیست، شما می‌توانید خیلی راحت اینکار را از سایت ما انجام دهید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010