بهترین VPS برای ترید

بهترین VPS برای ترید

تجارت ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency trading)

به طور خلاصه، فعالیت نگهداری، خرید و فروش یک یا چند ارز دیجیتال بر روی صرافی‌های دیجیتال به عنوان ترید کریپتوکارنسی (Cryptocurrency trading)شناخته می‌شود. این روزها، عبارت ترید بسیار شنیده می‌شود و به معنای انجام معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم بهترین VPS برای ترید را با هم بررسی کنیم.

VPS برای ترید

چالش بزرگ کاربران ایرانی با صرافی های Crypto برای ترید

یکی از چالش‌های بزرگ در این حوزه، به خصوص در کشور عزیزمان ایران، مرتبط با تحریم‌های صرافی‌های فعال در حوزه کریپتو است. این موضوع باعث شده که بسیاری از هموطنان عزیز سرمایه‌های خود را از دست بدهند یا از دسترس به آن‌ها محروم شوند و حتی قادر به فعالیت در این زمینه نباشند.

چه کار کنیم که تحریم نشویم؟

ساخت حساب کاربری در صرافی‌های آنلاین برای شروع ترید کافی نیست، بلکه باید سعی کنید هویت ایرانی خود را در حد امکان از آنها پنهان کنید. یکی از روش‌های تشخیص صرافی‌ها، بررسی آدرس IP کاربران است. به همین دلیل، وقتی با یک آدرس IP ایرانی وارد حساب کاربری خود شوید، قطعاً با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد.

بهترین راه برای مخفی کردن IP آدرس ایرانی در هنگام ترید

برای مخفی نگهداشتن هویت واقعی شما استفاده از VPS برای ترید است. شما با استفاده از سرور مجازی ویندوز پارس آپتایم میتوانید به راحتی مانند یک کامپیوتری که در خارج از کشور قرار دارد وصل شوید و اقدام به ترید کنید.

بهترین VPS برای ترید چی میتواند باشد؟

ویژگی های بهترین VPS برای ترید میتواند موارد زیر باشد:

  • منابع سخت افزاری: VPS تهیه شده عملکرد خوبی داشته باشد یعنی منابع سخت افزاری مناسبی اعم از Ram, CPU و نوع دیسک داشته باشد.
  • پهنای باند: یکی از عوامل سرعت کار با محیط VPS برای ترید همان پهنای باند (Bandwidth) است که باید مطمئن شوید به میزان مناسبی VPS شما دارای پهنای باند است، که واحد اندازی گیری آن مگابیت و یا گیگابیت بر ثانیه است.
  • قابل ارتقا باشد: در صورت کمبود منابع سخت افزاری امکان ارتقای آن در هر زمان وجود داشته باشد.
  • همیشه در دسترس باشد: بهترین VPS برای ترید، VPS ای است که همیشه در دسترس باشد و یا به اصطلاح آپتایم 99% داشته باشد.
  • امنیت: امنیت و حفظ آن یکی از ویژگی های مهم VPS برای ترید است.
  • لوکیشن VPS (یا همان محل قرار گیری سرور مجازی): با توجه به مشخصات کشوری که در صرافی وارد کرده اید، محل قرار گیری VPS خود را برای ترید انتخاب نمایید. در حال حاضر پارس آپتایم امکان ارائه VPS برای ترید در بیش از 20 کشور اروپایی، آسیایی و آمریکایی را دارد.
  • IP آدرس اختصاصی و ثابت: سروری که شما برای ترید استفاده میکنید باید آیپی آدرس آن اختصاصی و ثابت باشد.

محل قرار گیری VPS برای ترید مهم است؟

قطعاً این یکی از مهمترین مواردی است که شما به عنوان یک تریدر باید به آن توجه کنید. با در نظر گرفتن کشور مربوطه که در حساب کاربری خود در سایت صرافی مورد نظر ایجاد کرده‌اید، باید موقعیت جغرافیایی VPS خود را برای ترید انتخاب کنید.

سخن پایانی

به عنوان یک تریدر، شما با استفاده از یک سرور مجازی ویندوز خارجی و استفاده از ریموت دسکتاپ، قادر خواهید بود تحریم‌های صرافی‌ها را به راحتی دور بزنید.

برای خرید VPS ویندوز برای ترید اینجا کلیک کنید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010