آشنایی با افزونه یوآست سئو وردپرس

آشنایی با افزونه یوآست سئو وردپرس

وردپرس، یکی از بهترین cms های دنیا است و این حقیقت از هیچکس پنهان نیست. 90 درصد سایت های ایرانی از cms وردپرس برای وبسایت خود استفاده می‌کنند. دلایل محبوبیت وردپرس کم نیست. اصلی ترین دلیل را همیشه می‌توان برای وردپرس، رایگان بودن آن دانست. حالا در این مقاله قصد داریم آشنایی با افزونه یوآست سئو وردپرس را بررسی کنیم.

وردپرس چیست؟

یک اشاره خیلی کوچک به وردپرس می‌کنیم. تمام وبسایت ها با کدنویسی یا قالب های آماده طراحی شدند؛ ولی در نهایت باید یک کد به ما تحویل داده شود. حالا این کد ها به این شکل است که یک cms به آن ها متصل می‌شود. در حال حاضر این cms کد ها رو برای شما با شکل ساده تری نمایش می‌دهد. الان یک کاربری ساده در اختیار شما قرار می‌دهد تا محصولات، مقاله ها و هر چیز دیگری که می‌خواهید را در وبسایت خود بارگذاری کنید.

مقاله پیشنهادی: مزیت های وردپرس

افزونه های وردپرس

افزونه های زیادی برای وردپرس طراحی شدند که کاربری را چند برابر ساده‌تر می‌کند. این افزونه ها توسط برنامه نویسان نوشته شدند و بسته به نیاز مردم است. یکی از افزونه های مربوط و محبوب، بی شک یوآست سئو است. یوآست سئو به شما کمک می‌کند تا سایت خودتان را از لحاظ سئو قوی کنید. البته این نکته نباید فراموش شود که افزونه یوآست سئو برای محتوا ها است.

آشنایی با افزونه یوآست سئو وردپرس

آشنایی با افزونه یوآست سئو وردپرس خیلی می‌تواند در ادامه مسیر وبسایت شما کمک کند. این افزونه توسط برنامه نویسان خارجی نوشته شد و در بازار عرضه شد. این افزونه به صورت پولی در خیلی از وبسایت ها موجود است. اولین کمکی که این افزونه به شما می‌کند، استفاده از کلمه کلیدی درون محتوا است.

طبق محتوایی که شما می‌نویسید، ایراد هایی از شما می‌گیرد تا آن ها را ویرایش کنید. به طور مثال کلمه کلیدی که تعیین کردید چندبار درون محتوا استفاده شده است. حتی این کلمه کلیدی به درستی درون محتوا پخش شده یا نه را نیز به شما می‌گوید تا آن را درست کنید.

این موارد نزدیک 20 مورد است. افزونه های دیگری مانند رنک مث هم وجود دارد. اما یوآست سئو پرمیوم جزو قوی ترین افزونه ها برای ویرایش محتوا است. البته که یوآست فقط برای سئو داخلی وبسایت شما است و هنگام سئو خارجی هیچ کمکی به شما نمی‌کند.

بخش دیگر این افزونه، بخش خوانایی است. بخش خوانایی باعث می‌شود محتوایی که شما برای کاربران می‌نویسید، ساده تر توسط کاربران خوانده شود. به طور مثال این محتوا که دارید می‌خوانید بهترین نمره خوانایی را دارد. از جملات ناخوانا تا جایی که شد، ما استفاده نکردیم. از اصلی ترین موارد استفاده نکردن یک کلمه به صورت تکراری و پاراگراف های کوتاه است.

جمع بندی

آشنایی با افزونه یوآست سئو در وردپرس شما را چند قدم جلو میندازد. البته اندازه زمانی که یک سئو کار روی سایت شما کار کند به هیچ وجه تاثیر ندارد؛ ولی از هیچی بهتر است.

این افزونه به نسبت باقی افزونه ها محبوبیت خیلی بالایی دارد. در ایران بیش از 50 درصد افراد دارای وبسایت از این افزونه استفاده می‌کنند.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010