خرید سرور مجازی ویندوز 10

سرور مجازی ویندوز 10

سرورهای خصوصی مجازی یک راه حل میزبانی ترکیبی هستند. بهترین امکانات را برای دو منظور خاص فراهم می کنند: قیمت مقرون به صرفه برای یک میزبانی مشترک در کنار عملکرد و امنیت سرورهای اختصاصی. خرید سرور مجازی ویندوز 10 شما را قادر می سازد نرم افزارهای خود را توسعه دهید. آنها را آزمایش کنید و بازی های چند نفره را میزبانی کنید.

سرور مجازی چیست؟

VPS مخفف عبارت Virtual Private Server، یک ماشین مجازی است. می توانید از آن به عنوان یک محیط اختصاص داده شده برای پروژه های وب خود استفاده کنید. این فضا، برای ارائه منابع مورد نیاز شما به صورت مشخصی تعریف می گردد و آن را بسیار مقرون به صرفه تر از یک سرور اختصاصی می کند، اما کنترل کامل بر مدیریت و پیکربندی آنها همچنان در اختیار شماست.

بیشتر درباره ویندوز 10 بدانیم

ویندوز 10 محبوب ترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت ویندوز است. اگرچه طی سال ‌های گذشته، نسخه ‌های مختلفی از ویندوز وجود داشته است، از جمله ویندوز 8 (2012)، ویندوز 7 (2009)، ویندوز ویستا (2006) و ویندوز XP (2001) و حتی مایکروسافت، هم اکنون بر روی ویندوز 11 تاکید خاصی دارد، اما پشتیبانی از ویندوز 10 تا پایان سال 2025 ادامه خواهد داشت. همچنین، تاکید ویندوز 10 برای استفاده در تبلت ها، یکی از مزیت های این نسخه از ویندوز نسبت به نسخه های قبلی آن است.

خرید سرور مجازی ویندوز 10

سرور مجازی ویندوز 10 یک راه حل مناسب برای استفاده از محبوب ترین نسخه سیستم عامل ویندوز در هر نقطه از جهان است. با استفاده از ویندوز 10، از آخرین سرورهای مجازی و آخرین منابع سخت افزاری استفاده می کنید. از جمله ویژگی هایی که با خرید سرور مجازی ویندوز 10 نصیب شما می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت در مقابل حملات DDos
  • امکان استفاده از سیستم عامل از پیش نصب شده
  • امکان نصب سیستم عامل به انتخاب شما
  • دسترسی کامل مدیریتی
  • اتصال بدون تاخیر
  • IP کاملا اختصاصی

مزیت های سرور مجازی ویندوز به نسبت باقی سیستم عامل ها

از جمله مزایای خرید سرور مجازی ویندوز 10 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن دسترسی سطح مدیریتی مهم است زیرا به شما امکان می دهد تمام جنبه های سیستم عامل را پیکربندی کنید و هر نرم افزاری را که نیاز دارید، نصب کنید.
  • اگر برای میزبانی سرور بازی خود یا اجرای یک سرور بازی تجاری به خرید VPS با ویندوز 10 نیاز دارید، هاست خرید سرور مجازی ویندوز 10 ایده خوبی است. با خریدVPS ویندوز 10 برای بهبود بازی خود در کنار کاهش تأخیر و تضمین سرعت آپلود و دانلود مناسب استفاده کنید.
  • اگر قصد راه اندازی VPS با اتصال دسکتاپ از راه دور را دارید، می توانید با خرید VPS ویندوز 10 از آن به عنوان یک ایستگاه کاری راه دور استفاده کنید و از طریق RDP به آن متصل شوید. در نتیجه، می توانید از میان بیش از چندین لوکیشن جهانی، یک دسکتاپ از راه دور نزدیک به کارفرما و کارمندان خود داشته باشید، یا در مکان مورد نظر خود در اینترنت گشت و گذار کنید.
  • می توانید با خرید سرور مجازی ویندوز 10 یک راه حل TaaS (تست به عنوان سرویس) داشته باشید. داشتن یک سرور مجازی قدرتمند می تواند هزینه ها و دردسرهای کار با آزمایشگاه ها و ابزارهای آزمایشی و ایجاد زیرساخت فیزیکی تان را کاهش دهد. شما به راحتی می توانید برنامه های خود را در سرور مجازی ویندوز 10 توسعه و آزمایش کنید!

کلام آخر

با خرید سرور مجازی ویندوز 10 کاربران می توانند یک تجربه کامل از ویندوز 10 را، درست مانند یک رایانه محلی، تجربه کنند. این فناوری مجازی سازی یک پلتفرم انعطاف پذیر، بسیار قابل تنظیم و ایمن را برای دسترسی از راه دور دسکتاپ، مرور وب و ارتباطات، آزمایش و توسعه برنامه ها، پشتیبان گیری و ذخیره سازی داده ها و سرورهای بازی در اختیار کاربران قرار می دهد. برای خرید VPS ویندوز 10 از اینجا اقدام کنید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010