ارائه دهنده خدمات ابری G-Core

ارائه دهنده خدمات ابری G-Core

 ارائه دهنده خدمات ابری G-Core باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ چگونه می‌توان سرور ارزان قیمت از G-Core خرید؟ آیا امکان خرید سرور مجازی با ترافیک نامحدود وجود دارد؟ منظور از سرورهای مجازی G-Core چیست؟ در این مقاله از پارس آپتایم قصد داریم به تمامی این سوالات بپردازیم و بهترین ارائه دهنده خدمات ابری G-Core را برایتان معرفی کنیم. این سرورها از قابلیت‌های بسیار شگفت‌انگیزی برخوردار هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

ارائه دهنده خدمات ابری G-Core

خدمات ابری G-Core

پیش از اینکه بخواهیم به ویژگی‌ها و قابلیت‌های سرور مجازی G-Core بپردازیم در قدم اول باید بدانید که  G-Core Labsشرکتی است که در سال ۲۰۱۱ به صورت یک استارتاپ فعالیت خودش را آغاز کرد. این استارتاپ در قدم‌های اول دشواری‌های بسیار زیادی داشت اما بعد از گذشت زمانی توانست زیرساخت قابل اعتماد و مقرون به صرفه‌ای را برای تجارت فراهم کند. از سوی دیگر این شرکت یک برنامه امیدوار کننده حمایتی برای استارت‌آپ‌ها و توسعه دهندگان فناوری اطلاعات نیز راه‌اندازی کرده است. یکی از اهداف این شرکت این است که برای کاربران این زمینه را فراهم می‌کند که بتوانند برای برنامه‌های خودشان به شرکت درخواست بدهند و بر اساس اندازه برنامه کمک هزینه زیرساختی نیز دریافت کند.

فناوری‌های G-Core چیست؟

خدمات ابری G-Core شامل جدیدترین فناوری‌ها از جمله Windows، Android، IOS، MacOS، Linux، Django، ، PHP، Node.js، Python، .NET، C++، C#، PHP، Scala، Java، Angular، JavaScript، CSS3، HTML5 و… هستند.

سرورهای مجازی G-Core

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های سرور مجازی G-Core این است که دیتا سنترهای این شرکت به مشاغل آنلاین در سراسر جهان کمک می‌کنند. با کمک حمایتی این شرکت کسب و کارها و استارتاپ‌ها می‌توانند وضعیت رقابتی خودشان را در بازارها به دست بیاورند. به عبارتی این شرکت می‌تواند در کنار راه حل‌های پیشرفته تکنولوژیکی زیرساخت‌های جهانی را به یکدیگر متصل کند و عملکرد آنها را تا چندین برابر افزایش دهد. علاوه بر اینکه انجام بسیاری از کارها برای صاحبان استارت‌ها و کسب و کار آسان‌تر می‌شود برای کاربران نیز این مزیت فراهم می‌شود که به راحتی بتوانند نیازهای خودشان را برطرف کنند و به پاسخ سوالات خودشان برسند..

ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیتا سنتر G-Core

سرور ارزان قیمت از G-Core ویژگی‌ها و قابلیت‌های شگفت انگیز بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها این است که از شما در برابر حملات ddos محافظت می‌کند. تهدیدات آنلاین را می‌توانید با راه حل‌های پیشنهادی امنیتی برطرف کنید و از تجارت و اطلاعات خودتان به خوبی محافظت کنید. همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راحتی می‌توانید تمامی راه‌های نفوذ را شناسایی و راه نفوذ را از بین ببرید.

ویژگی دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد گواهینامه‌های ssl است. با وجود گواهینامه ssl به راحتی می‌توانید اعتماد مشتریان خودتان را جلب کنید و خدمات بی‌نظیری را به آنها ارائه دهید. همچنین این قابلیت وجود دارد که به تعداد نیاز خودتان از سرورهای G-Core آی پی دریافت کنید. ویژگی و نکته بسیار مهم این است که پروتکل استاندارد دروازه خارجی که برای تبادل اطلاعات مسیریابی و دسترسی به سیستم‌های خودگردان در اینترنت وجود دارد به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سرور مجازی با ترافیک نامحدود دریافت کنید.

در سرورهای G-Core ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد بسیار زیادی وجود دارد اما مهم‌ترین ویژگی این است که شما می‌توانید با استفاده از این سرورها با هزینه بسیار کم بین 30 لوکیشن انتخاب کنید و به تمامی نیازهای خودتان پاسخ دهید. مجموعه پارس آپتایم آماده ارائه انواع خدمات سرور و هاستینگ به شما است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

مطالعه این مطالب را هم توصیه میکنیم

خدمات مورد نیاز شما را با کیفیتی که انتظار دارید و قیمتی که انتظار ندارید.

ست کردن مخازن ایرانی بر روی ابونتو 2

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران سرورهای ubuntu که بر روی ایران میزبانی شده اند سر…
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
پارس آپتایم :: خرید سرورمجازی ، خرید هاست لینوکس و ویندوز و ثبت دامین از سال 2010